1. Home
  2. Frequently Asked Questions
  3. Ik heb geen sms-code ontvangen.

Ik heb geen sms-code ontvangen.

Click here for this information in English

Voor het beveiligen van accounts maken wij gebruik van verificatie via sms-codes. Meestal ontvang je de sms code binnen enkele seconden, al kan het in sommige gevallen iets langer duren. Duurt het langer dan een minuut voor je jouw sms code hebt ontvangen? Dan kan het zo zijn dat de verbinding tussen jouw toestel en het netwerk niet optimaal is. In dit geval kan het helpen om:

  1. De vliegtuigmodus aan en uit te zetten.
  2. Het toestel opnieuw op te starten.

In beide gevallen maakt het toestel opnieuw verbinding met het netwerk en zou je de code moeten ontvangen. Indien je de code nog steeds niet ontvangt, kun je een nieuwe code aanvragen via de knop ‘Verstuur SMS nogmaals’.

Lukt het herhaaldelijk niet om de code te ontvangen? Dan kan er wellicht een storing zijn bij jouw provider. Op de website van jouw provider kun je dit meestal terugvinden, zoals op de websites van KPN, T-Mobile en Vodafone.

Updated on August 31, 2023

Was this article helpful?

Related Articles