1. Home
  2. Partners
  3. Account Management
  4. Accounts Aanmaken
  5. Hoe maak ik een client manager-account aan?

Hoe maak ik een client manager-account aan?

Een client manager-account is bedoeld voor de beheerder van de client-omgeving. Als client manager kun je medewerkers importeren. Ook kun je projecten starten en beheren. Verder kun je producten & artikelen maken en producten afnemen. 

Als client ga je naar Accounts en het submenu Accounts (om als client in te loggen klik je rechtsboven op je profiel-ikoon en kies je de optie ‘log in as client’).

Op het niveau van de klant kun je vervolgens naar Accounts gaan en het submenu
Accounts. Kies hier voor de optie Add new manager om een nieuw manager account aan te maken.

Vul bij het aanmaken van het manager-account in ieder geval de volgende informatie in:

  •  (Confirm) E-mail addres: Voer hier het e-mailadres in van de nieuwe client manager.
  • Phone number: vul hier het (mobiele) telefoonnummer van de persoon in.
  • Status is “active: vink deze optie aan. Hierdoor kun je gelijk inloggen met het ingevulde e-mailadres en wachtwoord en hoef je geen activatie via mail te doen.
  • Notify the user about created account (now): Vink deze optie aan om de nieuwe client manager een uitnodiging te sturen en hem/haar het account te laten activeren plus een nieuwe wachtwoord te laten instellen.
  • First name: dit veld moet zijn ingevuld.
  • Last name: dit veld moet zijn ingevuld.
  • Gender: dit veld moet zijn ingevuld.
  • Birthday: dit veld moet zijn ingevuld.

Wanneer je alle gegevens hebt ingevuld kun je op Create klikken om het client account aan te maken en indien Notify the user about created account (now) is aangevinkt, wordt er een uitnodiging gestuurd om het account te activeren en een wachtwoord in te stellen.

Updated on May 27, 2019

Was this article helpful?

Related Articles