1. Home
  2. NIEUW medewerkersportaal
  3. FAQs
  4. Ik krijg een foutmelding als ik probeer in te loggen

Ik krijg een foutmelding als ik probeer in te loggen

Als de onderstaande foutmelding je bekend voorkomt, dan probeer je waarschijnlijk op https://app.johan.nl in te loggen met een beheerdersaccount.

Om met een beheerdersaccount in te loggen moet je naar https://admin.johan.nl gaan. Doordat je als beheerder voortaan via een eigen pagina inlogt hoef je niet meer met verschillende browsers of incognito schermen te werken om het portaal te testen. In het begin even wennen, maar daarna een stuk eenvoudiger!

Wie moet waar inloggen?

Er zijn nu dus twee domeinen: app.johan.nl en admin.johan.nl. In het onderstaande overzicht zie je welke gebruikers op welk domein in moeten loggen.

Alleen beheerders, data-managers en KoBa-gebruikers moeten via admin.johan.nl inloggen. Alle overige gebruikers kunnen het portaal zowel via app.johan.nl als admin.johan.nl bereiken.

Vragen?

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons bereiken via support@johan.nl of door te bellen naar 023-568 00 80.

Updated on January 14, 2020

Was this article helpful?

Related Articles