1. Home
  2. Partners
  3. Content Management
  4. Workflows
  5. Hoe voeg ik producten toe aan een workflow?

Hoe voeg ik producten toe aan een workflow?

Per workflow kun je specificeren welke producten je hieraan toevoegt. Zo kun je binnen een workflow specifieke vragenlijsten en interventies klaarzetten waar de deelnemers binnen deze workflow mee aan de slag kunnen gaan.

Producten toevoegen:

Om product toe te voegen aan de workflow ga je naar Research en vervolgens naar Workflows. Op deze pagina vind je het overzicht van alle workflows die je hebt aangemaakt. Zoek de workflow op waar je de producten aan wilt toevoegen en klik rechts hiervan onder het kopje Actions op de optie Products.

Hier zie je vervolgens het overzicht van alle producten, die je binnen deze workflow beschikbaar hebt gesteld. Als je nog geen producten hebt toegevoegd aan deze workflow, dan zie je hier ‘No matching records found’ staan. Klik op de knop Add products om producten aan de workflow toe te voegen.

Vink in dit scherm de producten aan die je wilt toevoegen en kik op Add product om de producten toe te voegen aan de workflow. Zie je het product dat je wilt toevoegen hier nog niet tussen staan? Als het gaat om een eigen product, dan kun je deze direct aanmaken. Gaat het om een product van een andere leverancier, dan moet deze eerst door de leverancier beschikbaar worden gesteld.

Product status instellen:

Nadat de producten zijn toegevoegd, kun je bij de producten nog een prijs instellen als er voor het product dient te worden betaald. Dit kun je toevoegen door achter het product op Edit te klikken. Om een prijs in te stellen voor producten, dien je wel eerst een stripe account te hebben gekoppeld.

Updated on August 12, 2020

Was this article helpful?

Related Articles