1. Home
  2. Partners
  3. Projecten
  4. Project Opstarten
  5. Hoe voeg ik producten toe aan een project?
  1. Home
  2. Partners
  3. Projecten
  4. Project Beheren
  5. Hoe voeg ik producten toe aan een project?

Hoe voeg ik producten toe aan een project?

Per project kun je specificeren welke producten je hieraan toevoegt. Zo kun je binnen een project specifieke vragenlijsten en interventies klaarzetten waar de deelnemers binnen dit project mee aan de slag kunnen gaan.

Producten toevoegen

Om producten toe te voegen aan het project ga je naar Project. Op deze pagina vind je het overzicht van de projecten die jij voor jouw klanten hebt aangemaakt. Zoek het project op waar je de producten aan wilt toevoegen en klik rechts hiervan onder het kopje Actions op de optie Products.

Hier zie je vervolgens het overzicht van producten die je binnen dit project beschikbaar hebt gesteld. Als je nog geen producten hebt toegevoegd aan dit project zie je hier staan ‘No matching records found’. Klik op de knop Add products om producten aan het project toe te voegen.

Vink in dit scherm de producten aan die je wilt toevoegen en klik bovenin op Add
products
om de producten toe te voegen aan het project. Zie je het product dat je wilt
toevoegen hier nog niet tussen staan? Als het gaat om een eigen product, dan kun je deze direct aanmaken. Gaat het om een product van een andere leverancier (bijv. een vragenlijst van TNO), dan moet deze eerst door de leverancier beschikbaar worden gesteld.

Product status instellen

Nadat de producten zijn toegevoegd, kun je bij producten met het type ‘survey’ nog aangeven of deze vragenlijsten gelijk moeten worden ingevuld na het activatieproces. Hiervoor zoek je het product op in de lijst met beschikbare producten en klik je op de titel van het product. Vervolgens zie je een aantal opties staan:

  • Visible at home: deze optie is momenteel buiten gebruik en doet niets meer.
    Om producten op Home te tonen, kun je een widget met type Product aanmaken en deze toevoegen aan het project.
  • Preceding: deze optie wordt alleen getoond bij producten met type ‘survey’ Hiermee kun je aangeven of een vragenlijst direct na het activatieproces moet worden gestart. Geef hier ‘Yes’ aan als je wilt dat de vragenlijst direct na het activeren van het account wordt ingevuld. Vervolgens zie je de optie priority verschijnen.
  • Priority: als je binnen jouw project meerdere vragenlijsten als ‘Preceding’ hebt gemarkeerd, kun je met de priority een volgorde aanbrengen. De vragenlijsten met priority High worden als eerst getoond, gevolgd door Normal en Low.

Klik op Save om de instellingen op te slaan.

Updated on May 31, 2019

Was this article helpful?

Related Articles